Verzendservice
Ons doel is om ons gehele assortiment te allen tijde voorradig te hebben. Hierdoor krijgen we het voor elkaar om orders die voor 14 uur geplaatst zijn, dezelfde dag nog via DPD te verzenden. Uitzonderingen hierop zijn producten langer dan 160cm. Deze gaan met vrachtvervoer en doorgaans een dag later de weg op. We houden u vanaf het plaatsen, tot het ontvangen van de order, op de hoogte.
De verzendkosten zijn product-, land- en afnamegrootte afhankelijk. Voor orders met producten tot een lengte van 160cm, hanteren we lage verzendkosten. Deze verzendkosten komen te vervallen vanaf een €150 ordersom. De transportprijzen liggen iets hoger indien de order minimaal één langer product bevat. In dat geval worden de verzendkosten in mindering gebracht vanaf €500.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling nog voor u te wijzigen.
Verwachte looptijden
Hieronder een overzicht met indicaties hoeveel werkdagen het duurt voordat je de bestelling kan verwachten. Onderstaande looptijden gelden indien de order bestaat uit producten tot een lengte van maximaal 160cm. Indien er langere producten aan de bestelling zijn toegevoegd geschiedt het transport met vrachtvervoer en moet je rekening houden met ongeveer 1 tot 2 werkdagen extra ten opzicht van de hieronder aangegeven waardes.
De looptijd gaat in op werkdagen om 14;00 ’s middags. Bestellingen die na dat tijdstip plaatsvinden worden een werkdag later aan de vervoerder overgedragen waardoor de aanvang van de looptijd dus ook een dag opschuift.
Bestemming | Looptijd in werkdagen |
België (BE) | 1 |
Bosnië en Herzegovina (BA)* | 4 – 8 |
Bulgarije (BG) | 4 – 5 |
Cyprus | 7 |
Denemarken (DK) | 2 |
Duitsland (DE) | 1 – 2 |
Estland (EE) | 3 – 4 |
Finland (FI) | 2 – 5 |
Frankrijk (FR) | 2 – 3 |
Griekenland (GR) | 7 |
Hongarije (HU) | 2 – 3 |
Ierland (IE) | 3 – 4 |
Ijsland (IS)* | 7 |
Italië (IT) | 2 – 3 |
Kroatië (HR) | 4 – 5 |
Letland (LV) | 3 – 4 |
Liechtenstein (LI)* | 2 – 3 |
Zwitserland (CH)* | 2 – 3 |
Bestemming | Looptijd in werkdagen |
Litouwen (LT) | 3 – 4 |
Luxemburg (LU) | 1 |
Malta | 7 |
Monaco (MC) | 2 – 3 |
Nederland (NL) | 1 |
Noorwegen (NO)* | 2 – 5 |
Oostenrijk (AT) | 2 |
Polen (PL) | 2 – 3 |
Portugal (PT) | 3 – 4 |
Roemenië (RO) | 3 – 4 |
Servië (RS)* | 6 |
Slovenië (SI) | 2 – 3 |
Slowakije (SK) | 2 – 3 |
Spanje (ES) | 2 – 3 |
Tsjechië (CZ) | 2 – 3 |
Verenigd Koninkrijk (GB)* | 2 – 3 |
Zweden (SE)* | 2 – 5 |
* Douane-afhandeling kan vertraging oplopen.
14 dagen retourservice
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het retoursformulier invullen. Vervolgens ontvangt u van ons de retourinstructies. Zodra we de artikelen in nieuwstaat hebben ontvangen crediteren we het aankoopbedrag.
Product ruilen?
Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor het reeds bestelde product, met behulp van de retourprocedure, terugsturen en separaat daaraan een nieuwe bestelling plaatsen. U draagt zelf de kosten voor de terugzending van het product.
Snelle levering
Dagelijks worden pakketten verstuurd vanuit ons magazijn in Nederland. Hierdoor hebben Nederlandse klanten hun order vaak de volgende werkdag in huis. Wij zullen u tijdens het verwerken van uw bestelling op de hoogte houden van de status.
Bulk korting
Hoe groter de afname, hoe hoger de korting. Zo wordt er, buiten de verzendkosten, ook 5% bulkkorting in mindering gebracht vanaf €1.000 en 10% vanaf €2.000. Deze kortingen worden automatisch verrekend in de winkelmand.
Uitstekende prijs/kwaliteit
Buiten de snelle levertijd, staat de prijs en kwaliteit bij ons hoog in het vaandel. We hebben rechtstreeks contact met de fabrieken, waardoor wij zeer scherpe prijzen kunnen hanteren. Door middel van kwaliteitscontroles houden we de hoogwaardigheid van onze producten nauwlettend in de gaten. Bij ons kunt u uitgaan van een uitstekende service en prijs-kwaliteitverhouding!
Heeft u bepaalde ladegeleiders nodig die wij niet online aanbieden, contacteer ons. Na overleg met onze leverancier ontvangt u een vrijblijvende offerte op maat.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Wenst u gebruik te maken van de garantie. Gelieve dan garantieformulier in te vullen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@brasom.nl. Wij zullen ons best doen de klacht netjes af te handelen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij het ODR platform van de Europese Commissie.